Եվրոպական առաջնորդները Կանադայում կայանալիք «Մեծ յոթնյակի» գագաթնաժողովում կփորձեն Իրանին վերադարձնել բանակցությունների սեղանի շուրջ՝ որպես միջնորդ ներգրավելով Պարսից ծոցի առաջնորդներին: Ֆրանսիայի, Գերմանիայի և Մեծ Բրիտանիայի արտգործնախարարները պատրաստվում են բանակցություններ վարել Իրանի արտգործնախարար Աբբաս Արաղչիի հետ՝ պարզելու համար՝ արդյոք Իրանը կկատարի՞ ԱՄՆ-ի պահանջը՝ դադարեցնել ուրանի հարստացումը երկրում, ինչը Թեհրանի համար նախկինում կարմիր գիծ էր։               
 

«Մի՞թե սովետական համակարգն առանց արժեհամակարգի էր, առանց գաղափարախոսության ու առանց նպատակի»

«Մի՞թե սովետական համակարգն առանց արժեհամակարգի էր, առանց գաղափարախոսության ու առանց նպատակի»
22.11.2014 | 11:51

(անդրադարձ Սուրեն ՍՈՒՐԵՆՅԱՆՑԻ՝ «Հայաստանը վերածվում է «երկու գենսեկների» երկրի. մեկը «թագավորում» է Բաղրամյան 26-ում, մյուսը՝ Կանյաչնիում» հրապարակմանը)

Հարգելի Սուրեն, ես չեմ ժխտում, որ Դուք հաճախ հետաքրքիր ու սուր մեկնաբանություններ եք անում: Սակայն հաճախ էլ Ձեր հայտարարությունների որակական չափանիշնեն իջնում են ցած` կանգնելով նշաձողիկի մի ինչ-որ ստորին գծիկի վրա: ՈՒշադիր կարդացի Ձեր հրապարակումը՝ «Հայաստանը վերածվում է «երկու գենսեկների» երկրի. մեկը «թագավորում» է Բաղրամյան 26-ում, մյուսը՝ Կանյաչնիում»: Հոդվածը հետաքրքիր է և շոշափոմ է շատ կարևոր հարց: Բայց երբեք չեմ կարող համաձայնվել ձեր մի քանի մտքերի հետ:
Ինչպե՞ս կարելի է հայտարարել, որ.
1. «իշխանության միջանցքներից պետք է հեռացվեր վարչապետ Հրանտ Բագրատյանը, ում անունն արդարացիորեն ասոցացվում է 90-ականների բարեփոխումների հետ»: Դուք կարո՞ղ եք նշել այդ բարեփոխումները, ո՞րն էին դրանք` թալա՞նը, դժոխային մո՞ւթը, սպանություննե՞րը, սո՞վը…
2. «Հայաստանը վերածվում է «երկու գենսեկների» երկրի, որոնցից մեկը «թագավորում» է Բաղրամյան 26-ում, մյուսը՝ Կանյաչնիում»: Ինչպե՞ս կարելի է այս երկու վայրերի միջև հավասարության նշան դնել: Մի դեպքում ընտրված նախագահ, մյուս դեպքում` հրաշքով հարստացած օլիգարխ: Դա առնվազն քաղաքական թեթևամտություն կարելի է համարել:

3 «Ողբերգությունն այն է, որ վերածնվում է սովետական կառավարման արտաքին՝ նյութապաշտական, ստրուկտուրալ ձևը՝ առանց որևէ արժեհամակարգի, գաղափարախոսության, մոտիվի, նպատակի»:
Այս խճճված նախադասությունն անհասկանալի է իր բովանդակությամբ. Ի՞նչ է նշանակում «սովետական կառավարման արտաքին՝ նյութապաշտական, ստրուկտուրալ ձևը՝ առանց որևէ արժեհամակարգի, գաղափարախոսության, մոտիվի, նպատակի»: Մի՞թե սովետական համակարգն առանց արժեհամակարգի էր, առանց գաղափարախոսության ու առանց նպատակի: Այսպիսի անհեթեթությունները նսեմացնում են հոդվածի իմաստն ու նպատակը:

Սոս ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1684

Մեկնաբանություններ